LaboLAB, badawcze pracownie przyrodnicze oraz multimedialna baza wiedzy, to dziewięć zestawów do nauczania biologii, chemii, fizyki i geografii, które pozwalają przeprowadzić ciekawe i angażujące lekcje dzięki kompletnym elementom do wykonania dziesiątek doświadczeń i eksperymentów, a także tradycyjnym i multimedialnym pomocom dla uczniów i nauczycieli.
Każdy zestaw LaboLAB składa się z rozbudowanego pakietu wyposażenia do przeprowadzania eksperymentów i projektów, drukowanych materiałów dla uczniów, rozbudowanego podręcznika metodycznego dla nauczyciela, a także multimedialnych i interaktywnych materiałów, na które składają się symulacje, podręczniki multimedialne, ćwiczenia i testy.
Dostępne na platformie multimedialne treści są uzupełnieniem i integralną częścią każdego zestawu LaboLAB. Więcej informacji o zestawach: www.labolab.pl.
Energia to złożone i nieco abstrakcyjne pojęcie, z którego zrozumieniem uczniowie mogą mieć trudności. Pracując z modułem Energia. To działa!, uczniowie poznają różne rodzaje energii i zachodzące pomiędzy nimi przemiany. Analizują, w jaki sposób energia jest dostarczana do ich organizmów oraz rozpoznają jej źródła w otaczającym ich świecie. Identyfikują i porównują dwa rodzaje energii mechanicznej: kinetyczną i potencjalną. W oparciu o doświadczenia z budowanymi przez siebie obwodami elektrycznymi, uczniowie poznają koncepcję transportu i przemian energii.
Zajmują się również ruchem falowym jako sposobem przenoszenia energii i informacji.
Ponadto poznają pojęcia odnawialnych i nieodnawialnych zasobów energii, a także analizują wady i zalety alternatywnych źródeł energii. Tworzą modele turbin wiatrowych i kół wodnych oraz omawiają ich funkcje. Na koniec uczniowie wykorzystują zdobytą wiedzę w praktyce
\n \n \n \n energy,\n \n \n \n \n \n transfer,\n \n \n \n \n \n light,\n \n \n \n \n \n height,\n \n \n \n \n \n speed,\n \n \n \n \n \n force,\n \n \n \n \n \n bulb,\n \n \n \n \n \n electricity,\n \n \n \n \n \n resource,\n \n \n \n \n \n renewable,\n \n \n \n \n \n water,\n \n \n \n \n \n conversion,\n \n \n \n \n \n energy transfer,\n \n \n \n \n \n electrical,\n \n \n \n \n \n source,\n \n \n \n \n \n renewable energy,\n \n \n \n \n \n wire,\n \n \n \n \n \n current,\n \n \n \n \n \n ball,\n \n \n \n \n \n marble,\n \n \n \n \n \n wave,\n \n \n \n \n \n waves,\n \n \n \n \n \n movement,\n \n \n \n \n \n length,\n \n \n \n \n \n move,\n \n \n \n \n \n pattern,\n \n \n \n \n \n wavelength,\n \n \n \n \n \n turbine,\n \n \n \n \n \n energy conversion,\n \n \n \n \n \n electrical energy,\n \n \n \n \n \n alternative energy,\n \n \n \n \n \n alternative,\n \n \n \n \n \n green,\n \n \n \n \n \n mill,\n \n \n \n \n \n transmission,\n \n \n \n \n \n kinetic energy,\n \n \n \n \n \n motion,\n \n \n \n \n \n motion energy,\n \n \n \n \n \n potential,\n \n \n \n \n \n potential energy,\n \n \n \n \n \n stored,\n \n \n \n \n \n stored energy,\n \n \n \n \n \n transformation,\n \n \n \n \n \n mechanical energy,\n \n \n \n \n \n wind,\n \n \n \n \n \n electric,\n \n \n \n \n \n building blocks of science,\n \n \n \n \n \n bbs,\n \n \n \n \n \n simulation,\n \n \n \n \n \n works,\n \n \n \n \n \n heat,\n \n \n \n \n \n sunlight,\n \n \n \n \n water wave,\n \n \n \n size,\n \n \n \n splash,\n \n \n \n waterwheel,\n \n \n \n wheel,\n \n \n \n flow,\n \n \n \n volume,\n \n \n \n converse,\n \n \n \n lightbulb,\n \n \n \n energy source,\n \n \n \n river,\n \n \n \n transmission tower,\n \n \n \n pole,\n \n \n \n post,\n \n \n \n accelerate,\n \n \n \n acceleration,\n \n \n \n bounce,\n \n \n \n bouncing,\n \n \n \n convert,\n \n \n \n drop,\n \n \n \n fall,\n \n \n \n falling,\n \n \n \n gravitational,\n \n \n \n gravitational potential energy,\n \n \n \n gravity,\n \n \n \n kinetic,\n \n \n \n movement energy,\n \n \n \n ping pong ball,\n \n \n \n surface,\n \n \n \n table,\n \n \n \n transform,\n \n \n \n crane,\n \n \n \n mass,\n \n \n \n wrecking ball,\n \n \n \n generation,\n \n \n \n brightness,\n \n \n \n renewable energy source,\n \n \n \n wind energy,\n \n \n \n alternative energy source,\n \n \n \n mechanical,\n \n \n \n fuel,\n \n \n \n clean,\n \n \n \n code,\n \n \n \n communicate,\n \n \n \n communication,\n \n \n \n dash,\n \n \n \n decode,\n \n \n \n dot,\n \n \n \n information,\n \n \n \n letter,\n \n \n \n message,\n \n \n \n Morse Code,\n \n \n \n sending,\n \n \n \n signal,\n \n \n \n sound,\n \n \n \n telegraph,\n \n \n \n text,\n \n \n \n circuit,\n \n \n \n battery,\n \n \n \n wires,\n \n \n \n holder,\n \n \n \n shine,\n \n \n \n closed circuit,\n \n \n \n building,\n \n \n \n a work,\n \n \n \n car,\n \n \n \n greenhouse effect,\n \n \n \n thermal energy,\n \n \n \n heat energy,\n \n \n \n light energy,\n \n \n \n warm,\n \n \n \n cold,\n \n \n \n Sun,\n \n \n \n assessment,\n \n \n \n temperature,\n \n \n \n warming,\n \n \n \n ramp,\n \n \n \n roll,\n \n \n \n collide,\n \n \n \n distance,\n \n \n \n work,\n \n \n \n solar panel,\n \n \n \n solar energy,\n \n \n \n solar cell,\n \n \n \n solar,\n \n \n \n sun,\n \n \n \n blowing,\n \n \n \n fan,\n \n \n \n frequency,\n \n \n \n rotation,\n \n \n \n spin\n \n \n
\n